1/4

Jag har precis lagt mig i soffan i väntan på att åka hem till lilla Mamsi för lite påskäggsbyte. Jag har varit helt slut de senaste dagarna och jag har verkligen ingen aning om varför. Kanske tar lite mer på krafterna nu när det är två hästar som ska ridas, det ska pluggas, det ska tränas fotboll, det ska jobbas osv. Sen kan det ju vara trevligt att träffa sina vänner emellanåt också :) haha. 

Det som har hänt är väl att jag och Alice debutera 115 tillsammans med ett nedslag, fin runda med ett tråkigt nedslag. Kändes förövrigt toppen och enkelt :) var även ut i lördags med lite härliga tjejer och det var riktigt kul! Annars har helgen och vardagen nu denna vecka rullat på med skola, jobb och hästarna. 

Idag har jag haft förmiddagen ute hos hästarna och sedan har jag tillbringat någon timme på stan för lite ärenden. Dels för att min syster fyller år och sedan inför en liten Sälenresa som sker i helgen. 

Fick detta kort i måndags <3




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0