25/3-2015

Hästarna var superfina igår på träningen, så himla roligt. Alice var först ut och hon hoppar ju super, det enda problemet är att hon springer för glatta livet efter typ. Det är lite svårt för mig att hamna i balans på henne när hon hoppar så mycket med bakdelen, men det blir bara bättre och bättre! Lång bit kvar men vi är på god väg :) Norma könns så himla positiv just nu och hon hoppar också fantastiskt. Älskar verkligen den hästen och vi har ju haft våra duster men nu känns det som att hon kämpar med mig och inte mot mig. Jag hoppas det fortsätter så :)

Nu ska jag strax åka till skolan. Jag och Jenny ska skicka in ett arbete som ska in på fredag och sedan är denna kurs ÖVER. Så skönt. 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0