23/3-2015

Då var det måndag igen. Haha, känns som att jag alltid skriver så när det är måndag. Igår var vi några tjejer som styrde ihop en riktig dunderbrunch, sååå himla gott. Var mätt fram till kvällen så jag stod mig väldigt bra på den måltiden. Vi hade bananpannkakor, frukt, melon, äggröra och bacon, nybakat bröd med pålägg, smoothie och massa gotta! Tog en nap innan det var dags att rulla till strömvallen för en träningsmatch mot gif. Vi spelade 1-1 efter första halvlek och det var jäkligt jämt men sedan blev vi nog lite trötta så det blev förlust för vår del. Det roliga är att vi har haft två uteträningar på 11-mannaplan och då har inte ens alla varit med. Vi har heller inte ''spelat match'' på den stora planen under träningarna heller så jag tycker vi gjorde det skitbra ändå. Extra kul var det att jag passade till målet som vi gjorde också, wehooo! 
 
Jag har varit i stallet hela förmiddagen typ och grejat och donat hos Norma med lite allt möjligt. Sedan åkte jag hem till mamma och åt lite lunch där och sedan tillbaka till stallet för att ta in hästar. Därefter skulle jag skjutsa mamma och nu har jag landat hemma igen. Om en stund ska jag åka ut till stallet igen för lite markarbetesträning ikväll med Alice. Mycket åka fram och tillbaka men det blir så ibland. Har fotbollsträning ikväll också men jag får se om jag hinner/orkar gå på den också... 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0