28/3-2015

igårkväll var det mysfredag på schemat och jag var på en realtivt ny restaurang här i Gävle. Vinkrogen hette den och det var riktigt gott. Oxfile fick det bli för mig och den var såå god, kanske svårt att misslyckas med det heheh men det var massa gott tillbehöver också. Dock var det väl inget annat på menyn som föll mig i smaken och det var ganska dyrt. Får väl se om man går tillbaka dit igen :) 
 
Imorse vaknade jag till och med innan klockan ringde så jag pallrade mig upp och åkte ut till stallet på direkten. Longerade Norma i ridhuset och hon sprang på fint som vanligt. Älskar pessoaselen, så himla bra grej. Sedan blev det en tur med Alice, i ridhuset också. Hade inte torkat upp tillräckligt på banan så det fick bli lite trimning inomhus istället. Hon ska tävlas imorgon på fältis i en 115-klass. Debut på den höjden för oss, men det ska nog gå bra hoppas jag :) Läste någonstans att det ska bli dåligt väder och det suger ju eftersom dom bara har ett ridhus. Jag tänker be till vädergudarna att det iallafall är uppehåll medans jag sitter i sadeln! 
 
Nu har jag precis duschat och ska strax göra mig iordning för att gå ner på stan. Har lite ärenden som ska fixas, ska bland annat gå till telia och bråka lite om en faktura som är heeeelt fel. Är så trött på att det alltid ska bli strul. Sedan ska jag jobba några timmar också :) 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0