7/4

Helgen har jag spenderat i sälen med massvis med härliga människor. Fest, skidor, middagar, mys och ja, listan kan göras lång! Har verkligen haft det toppen hela helgen och jag vill typ åka skidor nu. Haha, är ju ingen skidåkare egentligen.... Har kanske åkt 5 gånger max i hela mitt liv men efter denna helg fick jag fasen upp ögonen lite för att vara i backen en hel dag. 
 
Igår fyllde min kära syster år så vi firade henne och fick massa god mat och fika. Kom hem vid 11 tiden och då blev det bums i säng! Nu däremot sitter jag här och är svintrött på världens tråkigaste föreläsning. Jag slutar lyssna för att jag itne förstår vad jag ska använda denna infon till. Blir bara irriterad så nu har jag liksom stängt av och läst lite bloggar, aftonbladet och lite annat smått och gott. 
 
Slutar vid 12 och då ska jag åka ner på stan och sedan hoppa in och jobba några timmar. Därefter är det träning med pinglorna ikväll inför helgens tävling!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0