17/3-2015

Har inte haft en jätte effektiv morgon men jag har iallafall läst lite och gått på bandet en sväng. Nu har jag tagit en liten paus och sitter ute i solen på balkongen. Vad skulle jag göra utan min balkong kan jag undra ibland? Trots att den är liten så ska jag faktiskt inte klaga. Så himla skönt att bara kunna öppna upp och lufta lägenheten lite, eller bara kunna gå ut och sätta sig i solen med ett glas saft och en bra bok. Har ju faktiskt spenderat många timmar här ute när jag pluggat också, har nog fått mer gjort här ute än inomhus haha. Solen ger mig energi helt enkelt. 

Ska strax äta lite lunch också, laxpasta som jag gjorde matlådor på förra veckan. Riktigt gott! Sedan i eftermiddag ska jag åka förbi Malin en sväng och sedan vidare till stallet för träning av två hästar!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0