21/3-2015

Ursäkta min frånvaro men jag har haft mycket att göra och tänka på senaste dagarna. I torsdags var jag på begravning för en fin människa som gått bort. Alltid lika jobbigt att behöva säga hejdå men nu är det gjort iallafall och det känns skönt. Igår fyllde världens bästa mamma år så det blev middag hemma hos henne med lite nära och kära, sååå gott!!! Idag har jag varit i stallet på morgonen och gjort klart där och sedan var det jobb på bodyshop som gällde. Roligt att vara tillbaka på jobbet igen :) Shoppade även lite då vi hade 3 för 2 på ansiktsprodukter, så det blev ca 900 kr för sex produkter(!) vilket jag tycker är sjukt bra pris, så passa på för erbjudandet är endast tills på måndag.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0