24/3-2015

Tänk vilken toppentisdag jag har haft än så länge. Jag hoppas att mina bruna små flickor fortsätter i samma spår på denna fantastiska dag. Plus att det verkar som att solen hittat tillbaka efter vintervändningen som kom där, helt oväntat. Det blev frukost på grand imorse med fina flickor, sååå gott. Dör typ när jag tänker på den, mums. Sedan gick vi vidare till Java och fikade lite och myste innan det var dags att röra sig mot skolan för redovisning av sina kampanjer. Skönt att denna jädra kurs äntligen är över för den ligger inte högt upp min favoritlista om man säger så. Men redovisningen gick bra tycker jag och vi har fasen kämpat på bra med denna uppgift. Får väl se vad för betyg som ges men man kanske inte ska hoppas för mycket även om det alltid är kul att få bra betyg. Dock är både jag och jenny helt obekanta med de program vi har jobbat i så jag måste ändå säga att vår insats varit bra. 
 
Nu har jag skrivit lite på ett PM som ska in på fredag. Skönt att det inte är en sån stor uppgift utan det är mer att man ska utgå från sig själv och det gillar jag. Skrivit i ca 30 min och skulle nog säga att jag inte har speciellt långt kvar innan jag kan skicka in, SKÖNT! Om en liten stund ska jag åka ut till stallet och träna på båda flickorna men bör nog ha något i magen först. 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0