already gone

Lever ett ganska chill liv just nu, gör inte mer än vad jag behöver. Fast egentligen borde jag inte chilla, för istället borde jag ta tag i plugg inför tisdag, och även göra mig redo inför arbetsintervju. Två jobbiga saker på samma dag, kunde inte varit mer passande. Frågan är ju bara: var är solskenet? jag saknar dig. Har varit alldeles för mycket regn nu på slutet.. Jag hoppas du är påväg för nu börjar det bli en tung börda för mig, you kill me.

Nu är det hög mysfaktor i mitt rum, tända ljus och snart en mysig film som är igång. Har ju några filmer att välja emellan, men som sagt kvällen är ung än så länge så får vi om vi hinner med en elle två innan jag somnar. Tror det lutar åt att börja med "Dumpa honom" faktiskt, känns ganska lägligt. Det är en fin detalj som saknas här bara.

Maybe in time you will change your mind.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0