broke

Kom precis hem från staden nu, mätt och belåten och nöjd. Sved lite i plånboken idag, men det var bara massa måste-inköp som jag bara var tvungen att köpa. Inhandlade två par jeans, ett par svarta och ett par ljusa. Har varit och spanat in dom ett tag och tyckte det var dags att köpa dom. Köpte även en mascara, ett halsband, och ett par leopardstrumpbuxor. Hittade ett par skitsnygga skor också som jag ska köpa, men hade tänkt att be mamma bidra lite. Finns så mycket snygga kläder nu när det är vår, är nästan jobbigt att gå på stan när man ser allt man vill ha. Var även duktig och tittade in på banken och hälsade på mallan som var så duktig och satt i sin arbetarstol! blir nästan stolt över dig ;) hihi. Fixade internet-bank, men har fler ärenden där som jag borde ta itu med, bland annat fixa ett leg.. Och jag ska även byta bankkort. Men det får bli en annan gång :)

Är på tiden att jag rensar ur min garderob åter igen. Borde iallafall rensa ur mina jeans, för de är alldeles för många. Borde ta mig en titt där inne idag också och kolla vad jag ska ha på mig ikväll eftersom det blev en impulsutgång. Men det ska bli roligt, är nog ganska mycket folk ute hoppas jag :) Orkar inte ha något jätteseriöst, tänkte ha något chill istället. Men vi får väl se vad garderobisen har att erbjuda mig. Ska vända upp och ner på den nu, så hejdååååå :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0