:D

Har precis varit och hämtat min balklänning och klänningen som jag ska ha på bröllopet! Är så himla nöjd med båda, känns tryggt att ha fixat klart allt inför balen. Kavaljer, biljett, skor, klänning, väska, bokning av hår, bokat josse för smink ;; DONE!! hihi. Vad som gäller nu är att gå i skorna med strumpor så att dom töjer ut sig lite vid tårna, annars kommer jag få blodstopp i stortån..

Hade egentligen ingen lektion idag i skolan, men åkte dit och fixade lite med naturkunskapen och sen mötte jag upp josse på stan för lite sällskap och planering. Vi satte oss och åt glass, precis som i gamla tider! Fast det blev inte så mycket planering, utan istället massa prat bara. Men vad gör det liksommmm :)

Har träning kl 8 i älvkarleby ikväll, så innan det ska jag göra lite naturkunskap hade jag tänkt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0