dagen efter..

Hade sjukt kul igår!! Var hos madde och fixade oss först och sådär. Klädde på oss våra vackra dräkter och grejsade! Vi blev nog rätt söta faktiskt till slut.. Hihi. Var iallafall kvar på lite förluva hos madde, sen åkte vi och mötte upp klassen på old saints och även massa andra sköna människor. Hade lika roligt där som inne på goya :D Skulle nästan vilja uppleva kvällen en gång till. Och som vanligt slutade kvällen på ett speciellt ställe.. DONKEN. big love

Var ju inte så jättepigg idag när jag vaknade, men åkte och mötte upp maddis för lunch på stan. Lika mysigt som vi alltid har :) Sedan åkte jag och mamma och la upp min balklänning, och prövade den med skor. Biljetterna släpps nästa vecka så nu börjar nedräkningen på riktigt. Det är faktiskt blandade känslor. Ska bli både sorgligt och underbart. Vill ju inte skiljas från alla nära och kära..

När både jag och mamma var på G så passade vi på att övningsköra lite. Det började bra, sen började motorstoppen komma väldigt tätt inpå varandra. Då var det nog, gav upp istället för dagen. Helvete så irriterande det är när man får motorstopp, blir så fruktansvärt irriterad och frusterad. Hur svårt ska det vara liksom? Men jag måste erkänna att jag är rätt bra på köra, mamma sa faktiskt det.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0