:)

Var på stan med ella en stund efter skolan, hittade lite smått och gott som vanligt. När jag kom hem la jag mig och knoppade i en timme ungefär, för jag visste vad som skulle vänta på kvällen.. PLUGG! Har verkligen försökt att plugga men det går icke. Min hjärna vill inte samarbeta med mig idag så det är lika bra att jag ger upp. Är så frustrerande när man inte får in all fakta i hjärnan. Blev så irriterad att pennan gick av, stackarn. Det är nog ingen höjdare att leva en pennas liv i min närhet. Funderar på om jag ska göra ett nytt försök och läsa lite, vi får se hur det slutar. Ska inte sitta kvar här för då fastnar jag här i ett bra tag om jag känner mig själv rätt. see ya ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0