:)

Hade lite oflyt igår nu när jag tänker efter, tappade först en klocka i toaletten, och sen när jag städade tappade jag en glaskula i golvet. Kan inte klaga än så länge på denna dag iallafall, och det gjorde ju inte dagen sämre att Mami hade tagit hem en matlåda åt mig, och gissa vad det var där i... köttbullar med stuvade makaroner!! och som tur var så fanns det en alldeles ny ketchup hemma också hihi. Det var som pricken över i:et för denna dag, perfection!! Ingen kunde varit gladare än jag. Hade tänkt att vara duktig att förbereda mig lite inför naturkunskapen som är på måndag. För jag antar att det inte kommer bli mycket plugg i helgen.. Så lika bra att ta tag i saker och ting nu. Tänk så förnuftig jag kan låta ibland. Önskar att jag kunde driva på mig själv bättre till att plugga, men det går verkligen inte. Min grej är nog att chilla. Kommer nog ångra det när jag blir äldre, men man är ju ung endast en gång :(

Kollade även klart på remember the titans idag i skolan. Herregud så bra den filmen är. Jag får rysningar av att bara tänka på den. Är nog bland dom bästa filmerna jag har sett tror jag, sjukligt.






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0