finish

Har tagit hundra år att hitta all fakta som jag ska ha till imorgon. Capish, men nu är jag klar. Herregud känns som jag letat i år och dar. Men nu så tror jag att jag har fakta så det räcker, hoppas jag iallafall. Gäller bara att lära sig lite av faktan och inte vara så nervös imorgon. Längtar lite efter träningen imorgonbitti för det är första träningen som vi har utomhus :) Tävling på söndag så det är bra att få känna på hur det känns att hoppa ute! på eftermiddagen efter träningen är det redovisning som gäller, sen är det film på ledarskapen. Remember the titans ska vi se, som vi antagligen sett 100 gånger. Men den är fortfarande lika bra, helt sjuuukt.. Spelar ingen roll hur många gånger jag kollar på den, loooooooving it! Finns ju lite att spana på också ;)







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0