flickan från ovan

Precis hemkommen från biografen, såg flickan från ovan. Fan vad dålig den var, vilken besvikelse. Visst, den var skithemskt och allt sånt där, men herregud så seg den var. Trodde den aldrig skulle ta slut någon gång. Hade alltför höga förväntningar på den tror jag, men den var så sjukt overklig också vilket förstörde allt typ. Nej den kan jag inte rekomendera att slänga ut 100 spänn för. käässssss

Nu ska jag nog fortsätta kolla på dumpa honom tror jag, eftersom jag inte hann kolla klart på den sist när jag skulle se den. Sen om jag är tillräckligt pigg så kanske det blir white chicks också ;) Looooove it! Kan ju alltid hoppas på sällskap under kvällens gång. peace♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0