fredag 9 april

Guuud vad seg jag är. Har inte ens orkat tagit mig upp än. Sängen har varit extra skön inatt, älskar den. Skulle kunna bosätta mig här hihi. Hade en sån där sjuk dröm inatt igen. Jag höll på att städa i mitt rum och så är väggen bakom skrivbordet borta, och så sitter det en groda där. Så jag ropar på mamma och hon kommer upp och tar hand om grodan, och ser att väggen är borta. Då säger hon att jag inte kan bo kvar där pga att grodan förstört min vägg, så jag ska få bo hos en annan familj. Och den familjen hade två barn, och så skulle jag bli lika små som dom om jag flyttade dit. Sen vaknade jag som tur var, hade inte velat veta fortsättningen tror jag.

Gårdagen spenderades hos ella med ella och lovisa till en början med lite förfest, alltid lika mysigt. Stod och väntade på bussen förgäves eftersom den inte går sent på torsdagar...... Slutade iallafall med att vi fick skjuts in till stan vid 12 tiden, och sen gick vi till slick. Var faktiskt mycket roligt folk ute igår så jag hade skitkul :) Vid tre tiden bestämde jag mig för att åka hem till thomas, vet inte riktigt hur länge jag var där, men jag var inte hemma i min säng förrän i morse. Empa blev iallafall glad när jag kom hem, sötis han e :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0