happy me

Blir så happy av detta väder! Bara en detalj som saknas nu, annars hade allt varit helt perfekt. Men jag får nog nöja mig med detta tills vidare :) Har bara gjort bra saker denna dag. Varit i skolan och myst runt med madde hela dagen, sen tog vi en promenad ner på stan och kikade runt lite (utan att köpa något!) Duktiga jag.
Sedan köpte vi en varsin god sallad och satt och pratade bara, me like u ♥
När jag kom hem så bytte jag om och gick ut till mina pojkar på direkten och pussade lite på dom. Har märkt hur mycket jag tycker om dom! Världsbäst båda två, fast mest den lilla för han är i en kategori för sig själv :)


ingen kommer kunna ersätta dig


Kommentarer
tiffany wilsson ;)

känns som om vi har ganska många luchdejter du å jag và? :)

2010-04-12 @ 23:47:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0