here we go again

Som vanligt blev det sent inatt igen. Måste sluta lägga mig så sent, har börjat vända på dygnet helt nu. Känner mig som en nattuggla när jag inte ens är trött när man borde vara trött. Istället resulterar det till att jag är världstrött på morgonen, inte alltid lika kul. Som vanligt ringde mallan och väckte mig, borde börja kalla henne för terroristen. Sen klampar hon in i mitt rum och har kommit med en lysande ide. Medan hon är ute en sväng med ville så ska jag duscha och göra mig klar, så att jag ska åka med henne in till stan sen. Men det fanns en baktanke där också. Jag ska nämligen hålla mallan i handen också medans hon gör sin debut på systemet eftersom hon inte vill gå dit ensam ;) Sen kl 5 blir det middag hos mormor! Efter det kan det bli utgång med massa tjejer, men är inte så pepp just nu. Men mina tankar hinner ju ändras fram till kvällen så det kanske blir lite shake idag också.

Kollade även klart på filmen igår, den var faktiskt bra. Lite förutsägbar, men vad gör det? Det var en myyysig film :)
Ska nog använda mig av Alex tips hädanefter, de kanske kommer hjälpa mig lite på traven. Vissa saker som han sa fick mig att tänka efter också. Nej, det var faktiskt en lärorik film! 

Nu måste jag hoppa in i duschen, annars kommer malla få spunk när hon ser att jag inte är klar! hejsvejs ♥  




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0