hold tight

Min och josses plan var ju att göra en reunion på Roma ikväll, där vi praoade i typ 8an. Men när vi kom dit var vi i chock. Det var stängt. Med ledsna steg gick vi istället till kungshallen för att få äta lite pizza. Det var väldigt gott faktiskt, till och med så gott så att tjockis josse tog med sig en doggybag hem. Jag lät bli för jag var nästan spyfärdig efter att jag ätit, vill inte ens känna lukten av pizza på ett tag framöver. Efter det gick vi och hyrde film. Hade lite ångest över vilken jag skulle ta. Kände bara att jag lärde ha en lista över massa bra filmer, men en sån hade jag ju inte. Så fick gå på egna erfarenheter. Som vanligt blev det White chicks :D hahahah, sen tog jag även allt för min syster. Den har jag hört ska vara väldigt bra, så den hade jag tänkt att se. Nu ska jag lägga mig i sängen för nu blir det en riktig myskväll, för imorgon bär det av till stockholm med mallan och johan :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0