iiiiphone

Har ränt runt på stan nu ett bra tag. Men nu har jag tagit lite vila så sitter hemma hos mallan helt alone. Fy så hemskt att bo ensam, skulle känna mig ensamast i hela världen. Men snart så! Det är nog en träningssak skulle jag tro.
Nu ska jag sitta och vänta här i ca 1 timme så ska jag möta upp malin så ska vi antaligen köpa en varsin iphone. Faller för grupptrycket som vanligt, kan inte stå emot helt enkelt. Kan bli kul att se hur det kommer gå eftersom jag är så teknisk.

Har köpt lite saker inför imorgon då det är studentfest! hihi, ska faktiskt bli riktigt roligt :) Några kommer nog vara riktigt snygga iallafall! Egentligen borde jag åka hem och plugga nu, kommer gå åt helvete med naturkunskapen imorgon. Uscha. Fast ska bli en rolig dag imorgon trots det, vi ska nämligen rida med klassen ;) så SPID3, ridning i valbo imorgon!!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0