it feels like home to me

Kändes rätt underbart att kliva innanför dörren och så luktar det nybakade bullar. Heja mami, storbagarn!! Ska snart gå ner och trycka i mig några och göra henne lite fattig på bullar. Fast måste låta några påsar vara eftersom mallan fyller imorgon, och då blir det ju storkalas. Blev iallafall inget sm-guld idag tyvärr, men det var ändå kul att få se matchen. Hade ångrat mig om jag inte följt med tror jag. Tyckte pojkarna var duktiga ändå, inte dåligt med silver. Var mysigt en mysig lite heldag med mallan och johan, gillar dom två väldigt mycket :) sötisar hihi.

Nu ska jag gå ner igen, och sen ska jag träffa Ella tror jag. Behöver uppdatera varandra lite, kändes som att det var 100 år sen vi sågs typ. Så det lär vi ju ändra på nu på en gång. Har hunnit hända mycket sen sist vi sågs..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0