lördag 3 april

Har sovit enda till nu typ, världens tröttaste människa. Vet inte vad det är med mig, brukar inte vara såhär trött! Kan ju säga att man var helt utpumpad igår kväll men nu är jag nog utvilad igen. Blev mycket shake igår ;) Firade jennifer först med lite mat och presenter och lekar, sen åkte vi till jessica som också hade fyllt år, och sen blev det goya. Hade skitkul igår faktiskt, helt otroligt att jag har haft så kul två helger irad :) Brukar ju inte direkt hända så ofta. Så nu hade jag tänkt att det ska bli lugnt några helger och bara mysa istället. Har blivit alldeles för mycket nu på slutet faktiskt känner jag. Nu ska jag iallafall hoppa in i duschen och sen fixa mig lite, sen så ska jag åka till mormor och äta påskmiddag och få påskägg hoppsa jag hihi. Ska bli mysigt för det var så längesen jag träffade hela tjocka släkten :)


Hold on little girl
Show me what he’s done to you
Stand up little girl
A broken heart can’t be that bad
When it’s through, it’s through
Fate will twist the both of you
So come on baby come on over
Let me be the one to show you


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0