måndag 19 april

Sitter i skolan nu och chillar. Har egentligen historia, och då ska vi jobba själva men det orkar inte jag hehehe. Har faktiskt redovisning snart, så jag känner att jag måste ladda inför den istället. Mycket som står på spel, vårat framförande måste vara grymt. Det är nästan livlöst här uppe i cafeterian, inge bra drag alls. Alla kanske känner lika som mig, att idag är det en hektiskt dag så många stannade kanske hemma istället. Efter skolan ska jag gå ner på stan med maddis, ska kolla på balskor och kläder inför studentfesten som äger rum på torsdag! (!!) Efter det ska jag träffa mallan och vi har en hel del ärenden som jag får berätta om lite senare.

nu ska jag läsa igenom allt så att jag kan det!!! tjaaaa ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0