måndag

Ber ännu en gång till gud för att jag ska få G på naturkunskapen, jag gör verkligen det. Det skulle underlätta litegrann för mig faktiskt och jag skulle bli fantastiskt glad! :) Det är värsta rushen hemma hos mig, för mina grannar ska flytta. Skitsnyggt hus, och dom har gjort ett galet bra jobb med det! Skulle faktikst inte vara helt fel att ha en snygg granne man kan spana på.. Så för er snyggingar, bäst att ni flyttar till underbara Hille.

Har precis tagit en powerwalk i en timme nu, så himla skönt! Stötte på mycket roligt under denna promenad faktiskt. Ska ta och göra såna lite oftare. Ska försöka ta tag i mitt sunda liv nu hade jag tänkt. Vi får se hur det går med det, men man lär ju tänka på beach 2010. Ska försöka röra på mig lite varje dag eller några dagar i veckan iallafall. Rider ju nästan varje dag, men det känns inte som att det tar lika mycket som när man är ute och joggar eller p-walkar! Aja, nog om det. Nu ska jag läsa lite bloggar sen plugga lite om jag orkar :)


Vore inte helt fel..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0