my new life!

Ska börja mitt nya liv nu hade jag tänkt. Kan ju lika gärna göra det idag nästan. Har precis kommit in från en jogging tur med J! Fan så hurtiga vi var, trodde jag faktiskt inte att vi skulle klara men. Slutar aldrig förvånas av oss.. Var ute i en hel timme, waaah. Var underbart med en dusch nu kan jag lova iallafall :)

Ikväll skulle jag och madde egentligen gå på en dubbeldate, men den ställde vi in. Har ju hela livet framför oss så varför stressa liksom ;) Nu ska jag iallafall gå ner och ta något att äta. Men först måste jag bara berätta att jag hittade tussilago idag i en slänt!! Ett riktigt vårtecken, tack för det. ♥


Kanske hade rätt om dig från första början.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0