mys

Igår var det myskväll hemma hos min homie. Vi åkte med mallan in till stan och hyrde filmer, sen hem till superjozzysötis. Jag hade med mig godis och chips, men glömde tyvärr glassen.. Först kollade vi på disturbia som gick på TV, sen tog vi modet till fånga och satte på Amusement. Fyfan vad läskig den var. Förstår inte varför vi fortsatte kolla på den. Hade jättesvårt för att somna sen när jag kom hem, tände varenda lampa på hela övervåningen.. Kändes som att clownen låg under min säng eller i min garderob. Jag bara låg och väntade på att psykot skulle hoppa fram.

Jag och malla har precis varit ute med prinsarna, så jag har precis tagit en dusch och väntar på att mamma ska komma hem. Vi ska åka till ryttarstugan och kolla på en kavaj till mig hihi. Därefter ska vi åka ner på stan och pröva klänning åt malin, och jag hoppas vi ska äta någon god lunch :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0