onsdag 7 april

Jättemysig dag igår med lite släkt och andra nära. Blev smörgås tårta, cheesecake och bullar! Kunde inte bli bättre tror jag. Var brunhårig i en dag, och nu är jag blond igen. Fegis som jag är så vågade jag inte vara mörkhårig mer, känns tryggare att vara blond.. Men jag ska bli mörkhårig nån gång i livet, men det får vänta lite. Kanske vågar jag ta mig mod och färga mörkt igen till hösten, men i sommar vill jag nog vara blond. Så jag var hos frisören vid halv 1 idag och fixade till det tills jag blev nöjd, sen gick jag ner på stan en snabbis och köpte en tröja och en sjal.

Har precis käkat, så ska låta magen vila lite sen ska jag ta mig ut i det fina vädret igen och promenera lite med musik i öronen. Ibland är det så skönt att få rensa huvudet lite och gå :) Lite senare ikväll så blir det träning, sen blir det rappa på lite, och efter det ska jag träffa en kär vän.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0