släktmys

Har precis kommit hem från släktmys i villastan. Vi har alltid så himla mysigt :) love u

Är så sjukt trött så vill bara gå och lägga mig. Men först tänker jag läsa på lite om min och emelies redovisning som vi ska ha imorgon på eftermiddagen. Vi ska snacka om sekten linbu. Faktiskt riktigt intressant, så jag känner mig till och med lite pepp på det!  Sen efter skolan har jag och malin mycket att stå i. Ska skriva en kom ihåg lapp så vi får med allt! Det är ett hektiskt liv vi lever..

Att nånting nånsin ordnar sig, är omöjligt att tro.
När natten faller över då och nu och sen.
Att nånting kommer knoppas eller nånsin stått i blom.
Nu när mina drömmar frusits ner.

Jag börjar tänka på,
vad som skrämmer mig mest.
Det som är statiskt eller det som tar slut.

Då blir det vår igen.
Det trodde jag aldrig.
Det tror man aldrig,
att det ska bli.
Jag går upp igen.
Det trodde jag aldrig.
Det tror man aldrig,
att man kan.

Att nånting nånsin faller har jag ingen tid att tro.
När mina dagar går genom en hinna vävt av luft.
Att nånting kommer vissna eller nånsin varit dött.
Nu när mina drömmar krypit fram.

Jag börjar tänka på,
vad som gläder mig mest.
Det som är evigt eller det som byts om.

miss u


Kommentarer
Anonym

romantic poetry!

2010-04-24 @ 07:18:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0