söndag 11 april

Middagen hos mormor igår var underbar. Hon hade gjort iordning helstekt oxfilé som var hur gott som helst med potatisbollar och beasås och rödvinssås och skitgod sallad! Sen åkte jag och malin hem till henne och fixade oss, sen gick vi till micaela. Fullt med ridtjejer där, kan ju inte bli bättre ;) Nej men det var jättemysigt där. Sen splittrades vi, några gick till goya och jag och malin gick till slick. Eller vi planka snarare in, hittade ett gäng killar utanför som vi gled in med. Var bara där en stund eftersom jag inte mådde så vidare bra. Gick till donken och köpte hem lite käk istället, hihi. Men det var en lyckad kväll ändå med grymt sällskap! :)

Har varit en lååång dag, varit ute i sandviken hela dagen och kollat på tävlingar. Hela dagen har bestått av häst typ, direkt när vi kom hem till hille gick vi till ridhuset och trimmade inför helgens bravader. Nu ska jag ta en varm dusch, sen får jag se vad kvällen har att erbjuda. Take care ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0