söndag 18 april

Har varit en hektiskt helg så jag knappt haft tid att sitta vid datorn. Varit tävlingar enda sen i torsdags från morgon till kväll. Blev en heldag igår från kl 7 på morgonen till kl 10 på kvällen, så man var ju lagomt fin och pigg när jag kom hem. Skulle egentligen åkt på inflyttningsfest men hann tyvärr inte :( När jag kom hem blev det bara en film så somnade jag på direkten. Det resulterade i att jag var pigg imorse kl 8 och kunde inte somna om.. Åkte ut till lervik och kollade på 140 vid 11 tiden med mamma och malin, och har precis kommit hem därifrån nu. Så nu blir det käk, sen ska jag åka och träna kl 2 i valbo :)

Fighter har varit bäst i helgen, placerad i varje klass :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0