söndag

Blev tidig uppklivning imorse, kvart över sju.. Men var faktikst pigg när jag vaknade så jag överlevde! Pluppen var duktig på hans första tävling iallafall :) Gick jättebra för LG och ronja också, var felfria i första klassen sen blev de 3:e placerad i lc. duuuuuuuuuktiga!! :)

Tog en powernap när jag kom hem, och nu har jag pluggat lite, och det är väl vad jag ska göra till stor del av denna kväll tyvärr.. Och resten av livet känns det som. Alltid lika roligt med söndagar. Vi har sjukt mycket i skolan nu också, får typ panikångest och funderar på hur jag ska hinna allt. Imorgon ska jag göra naturkunskapsprovet, på tisdag ska svenska inlämning vara inne, histora arbete ska vara inne nästa vecka också. Sen har vi projektarbete som ska bli klart, samhällsprov, naturkunskap (igen), religion, ledarskap.... Trodde det var i trean man skulle få chilla. Enligt skolan ska man nog inte ha något liv, endast plugga.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0