sunny day

Åh vilken härlig dag det har varit :) Redovisningen gick bra iallafall, tyckte att jag och emelie skötte oss exemplariskt ;) hihi. Slutade efter den, så jag och madde tog bussen ner på stan eftersom vi inte orkade gå.. pigg som vi är! Väl nere på stan så kikade vi runt lite och helt plötsligt hände det. Vi fann våra dräkter till på studentfesten som är på torsdag :D Kommer vara superfina även fast min endast fann i storlek 140. Tog ungefär 5 minuter att ta på mig den, men sen så satt den som en smäck! iallafall underdelen.. Överdelen måste jag göra något åt för det var katastrof nästan. Men det ska nog bli bra ;)

Mallan och jag kikade runt lite på stan och letade efter en varsin klänning, men vi hitta ingen som passade. Ska på bröllop i början på maj, och "temat" är smoking och kort klänning. Så jag måste rappa på lite och hitta en fin klänning vilket är väldigt svårt här i gävle eftersom det inte finns något! Vi funtar på att åka till stockholm någon helg snart så att bruden kan hjälpa oss att hitta en fin och passande klänning.

La även undan ett par skor som jag kanske ska ha på balen. Den börjar ju närma sig! läääängtar.


Kommentarer
Anonym

you are beautiful!

2010-04-23 @ 08:48:16
Anonym

you are beautiful!

2010-04-23 @ 09:13:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0