tisdag 6 april

Först och främst måste jag säga GRATTIS MALLAN 20 år idag :D!!!! du är bäst ♥

Har precis gjort mig klar, ska åka och klippa mig och färga håret nu.. Gör en liten impulsgrej för vet inte vilken färg jag ska göra, om jag ska bli ljusare eller mörkare. Men det visar sig när jag är klar. Det kanske blir against all odds. Efter jag varit hos frissan ska jag gå ner på stan en snabbis och inhandla lite smågrejor som jag behöver, sedan blir det skynda sig hem och träna för klockan sex kommer dom och firar födelsedagsbarnet!
Nej nu måste jag springa och göra iordning en macka, för sedan måste jag åka så jag inte blir sen :)



Kommentarer
besserwisser

april anna april

2010-04-06 @ 16:20:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0