torsdag 8 april

Godmorgon sunshines! :) Hann inte ens kolla klart på första filmen innan jag somnade igår. Men vad gör det, det är ju en dag idag också så den ska jag nog hinna med tids nog. Har haft sjukaste drömmarna på sistone, bland annat att jag och mickis dödade tre personer på ett hotell och att vi var efterlysta och sprang runt och blev jagade i både köpcentrum och parkeringshus, sen att vi var på en jättestor båt. Jag kommer ihåg att i drömmen ville jag ta självmord om dom fick fast mig och om jag hamnade i fängelse. Så det var ju en lättnad när jag vaknade.. Back to the reality liksom. Alla dom där konstiga drömmarna kommer i omgångar, men lite kul är det faktiskt. Iallafall om man minns dom när man vaknar, haha :)

Har inte klivit upp än, men borde nog göra det om jag ska hinna äta frukost och fixa mig. Ska möta upp ella på stan kl 1 för att kika runt lite, och äta lunch också förmodligen. Ska hoppa in i duschen nu, tjatja ♥


take me baaaaaaack


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0