try sleeping with a broken heart

Det har varit en jobbig natt och har inte sovit mycket alls. Känner mig slut i både kropp och skalle. Har inte haft ork eller lust att skriva något egentligen heller. Ibland blir det inte alltid som man hoppats, eller som man själv vill tyvärr. Trodde inte jag skulle reagera så som jag gjorde, men det gjorde jag. Vill bara skriva av mig men känner mig helt tom, finner inte några ord egentligen. Det handlar bara om att ge saker en riktig och ärlig chans.

imorse låg jag ensam i sängen och kunde inte sova, alltför många tankar for runt. Sen gick jag ut och mötta upp johanna så vi kunde uträtta vårat ärende som vi hade idag. Efter många om och men hittade vi rätt! Sen var det bråttom hem för att åka till valbo och träna. Ikväll hoppas jag iallafall på att lite gladare miner för min del, ska fira jennifers 19års dag ikväll så det ska bli roligt att få träffa lite kompisar och ha lite roligt :)


it's up to you.


Kommentarer
Jennifer

Snygg tjej!

2010-04-09 @ 13:31:38
URL: http://jenniferbergqvist.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0