You got me good

Underbart hemma hos mormor, gud så mycket jag tycker om henne. Världens bästa mormor :) Var jättegod mat som vanligt. Hon är grym på att laga mat, och efterrätten som hon gjort alldeles själv var också supergod. Och mitt påskägg ska vi ju inte tala om.. hihi, kommer bli lönnfeeeet. Har även upptäckt att jag har svinont i min arm. Måste ha hänt igår, men jag vet inte hur det gick till. Kan knappt lyfta högerarmen, så ont har jag. Har försökt att minnas vad som kan ha inträffat, men det var utan resultat. Men life goes on liksom.

Jag och mamma har precis kollat reprisen från solsidan som jag missade igår. Hahahaha, fan så jag älskar det programet. nummer 1 på min lista just nu :D Blir så glad av att titta på sånt, var väldigt välbehövligt just nu faktiskt. Ska gå och möta upp J vid 9 tiden så ska vi ta en liten promenad, sen blir det väl att vi myser lite.


Give me a call, i miss u..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0