cosyjosy

Sitter här i min ensamhet och väntar på att cosy ska komma och hämta mig så vi kan springa i spåret! är till och med sugen på att springa nu, har nog aldrig hänt förut. Så snälla rara josefinsymaskin kan du komma och hämta upp ma, fett seg som vanligt hehe......

förövrigt trodde jag att det var torsdag idag, trött som jag är. försöker ligga steget före, men det börjar ju gå lite överstyr nu känner jag. Kanske borde skaffa mig lite koll så att jag vet vad det är för dagar numera, eller varför inte en kalender.. Men det är ju iallafall bara onsdag, så jag är fri från jobb denna dag, vilket resulterar i att jag blir glaaaad. Men istället blir det en tung dag imorgon, med lite hard workwork.. kanonkul

Blev lunch med emelie, friterad lax för min del! så gottigott:) Sedan hetsade vi runt lite på stan i hopp om att finna det rätta, och det kan jag väl säga att vi gjorde också. Kan tyvärr inte avslöja vad ännu, men snart så ;) hihi



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0