:)

jahapp, då var det dags att jobba igen då.. Är inte så pepp på det just nu, men när jag väl åkt ner för hissen med vagnen så går det bra. innan det är jag mest ångestfylld.. som vanligt råååå. Det är ungefär vad jag ska göra heeela dagen, kommer inte hem förrän ikväll, rätt sent antar jag. Och då har jag en hel del att stå i också, så det känns som att denna dag aldrig kommer ta slut. Imorgon bär det av till arbetsförmedlingen och gå på någon fjällmässa, min coach tyckte det var en exemplarisk idé så det är väl bara att lyda. Så håll tummarna för att det går bra för mig och josy, kanske kan behövas lite. skulle va rätt skönt att komma bort från denna stad måste jag säga, högsta prion just nu nästan.

Varje gång jag ser dig är det som om allting stannar till,
och jag vet inte varför
men varje gång jag ser dig känner jag att det enda jag vill,
är att komma dig nära
Det är samma sak, varje gång vi ses



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0