Give me a call, I miss you

powerwalken blev lite senare än väntat. men huvudsaken var att jag tog mig ut och rörde på mig och rensa huvudet lite, kändes väldigt skönt faktiskt. Nu på kvällen har jag varit ute i älvkarleby och tränat med Corsa för micke, kändes skitbra:) hihi. Känns lite annorlunda, men ändå så bra.
har precis tagit en varm dusch, och jag orkar inte röra mig vidare mot andra delar av staden tyvärr så jag tänker bädda ner mig och se någon Wallander-film, om sällskapet orkar röra sig hit. skulle ju va mysiit dårå.

känner mig frustrerad över att inte veta vad jag ska göra imorgonkväll. det var bara en tanke som slog mig just precis nu. man har ju alltid något inplanerat om man inte bara vill ha en hemmakväll, men nehejdå. kan ju alltid hoppas att kvällen slutar bra, som jag hoppas..

jag borde ha bett dig att gå
och jag ska aldrig mer säga sanningen
till nån som saknar förmåga att förstå

jag önskar att jag var en sån som inte tänker alls







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0