HELG

Det har varit fullt upp denna helg, så tänke sammanfatta den lite kort :)

fredag: chillmys på dagen, sedan träning vid halv 6, sen utgång med massa bra tjejer! kvällen slutade väl inte som jag hade tänkt mig men det var nog bra känns det som.

lördag: följde med på malins tävling som verkligen höll på heeela dagen. Var så jävla tungt att kliva upp, men sen var det lugnt. gick skitbra för henne, dutti :) sedan blev det poolparty hos carro (plurrade dock inte något) med väldigt trevligt sällskap. Därefter blev det goya en sväng och shaka lite. sen lite sova och mys.

är så sjukt trött idag, har noll energi kvar i kroppen. inte så konstigt kanske, så idag blir det cool lugnt.
hade lite solsidan-mys med lovisa och malin en stund på förmiddagen, och sen gick jag och malla och käkade lite. sitter för tillfället ensam i lägenheten nu och väntar på min skjuts som ska ta mig ut till högbo.

en bra helg med andra ord. Tack ni som varit med och deltagit ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0