How will I know..

Jag och mami har kollat på irene huss nu på kvällen och haft lite mys bara efter att jag försökte napa en stund.  Dom filmerna är faktiskt riktigt bra, så ni som inte har sett dom borde kolla. det är dock inte på samma nivå som beckfilmerna, men dom ligger tätt inpå skulle jag vilja säga. Nu på kvällen skulle jag egentligen ut i löpspåret med jossy men jag orkade inte, because i'm dead. nää, men är helt slut iallafall så ska bli skönt att sova ut imorgon. det blir löpning imorgon istället och söka jobb med kossän skulle jag tippa på. sedan vet man ju aldrig vad vi hittar på, det förbli en gåta ett tag till.

har en hel del att se fram emot när oktober månad startar också. För jag ska bland annat åka till mexico. Ska bli så sjukt skönt att lämna sverige för ett tag och åka och hälsa på älskade mickis! lite utav en befrielse. saknar henne lite för mycket här hemma. Själva flygresan kan bli lite jobbig eftersom jag hatar att åka flygplan, och det kommer bli många timmar uppe i luften. Men får se till att sova till stor del så att man slipper vara orolig.

har inte orkat lagt in bilderna från tävlingen heller, så dom får komma imorgon istället. Tror att det var en tjej som fotade där också, så får hålla utkik efter dom på hemsidan.


Måste även säga grattis till bästa ella också, grym du hihi. ♥

Nu blir det OC-mys, puss
saknar dig



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0