inception

trivs bra med nya bloggbakgrunden faktiskt. jennifer, min designer, är helt grym på detta hon. så hon fick arbeta lite idag tills jag var nöjd ;) hihi.

ikväll har det varit bio på schemat. jag, anna och josy brummade till stan vid halv 9 tiden och gjorde oss redo inför filmvisningen. vi såg inception, satt behagligt med snacks och dricka. så livet kunde inte blivit bättre. hade inga förväntningar på filmen, så det var som ett blankt papper när vi satte oss innan dukarna började röra på sig. den var iallafall riktigt bra, dock hade jag önskat att jag var mindre trögtänkt. en stund där tänkte jag vad skönt det måste varit för de snabbtänkta som satt runt om mig, dom hade det bra. men i slutet så föll pusselbitarna på plats och filmen blev bra, även fast slutet var lite wierd. dagens filmer...
ett + för dom snygga skådisarna, to die for..




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0