it's like an echo in my head

Det var ju värsta mysdagen igår. Spööööregnade verkligen hela dagen, vilket inte kunde resultera i något annat än filmkväll. (hela dagen egentligen..) a single man såg vi, hängde inte med så bra där heller. den var lite för djup för våran smak, + att vi inte kollade varenda minut heller. Men det kanske vi borde ha gjort. så, den var väl ingen film jag kan rekomendera iallafall.

ska gå ut och ta en powerwalk runt Hille strax. Det ser ju ut att va fint väder, men frågan är ju om det är varmt eller om istiden är på väg tillbaka. avbokade nyss min körlektion imorgon också. Hoppas bara dom får mitt meddelande att jag avbokat, dom svarar ju inte. Fick lite ångest efter, men det måste ju va därför dom har röstbrevlådan.. hahaha, fan. För hur ska man annars kunna avboka om det inte är någon som svarar liksom.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0