JOHANNAJOHANNA!!!!

GATTIS JOHANNA GREEN SOM FYLLER 19 BAST IDAG!!!!!! ♥
inte nog med det, det ska fan firas riktigt ordentligt ikväll också, i promise you.
ALL IN

nu sitter jag och rådunkar här på mitt rum, i väntan på att börja fixa mig lite. kan nästan säga att jag har lite förfest för mig själv nästan, endast för en person. nej men klockan börjar ticka iväg lite nu, så är väl dags att fixa mig alldeles strax.

annars då, jo igår råkade jag skriva ut 50 cv:n, råka klicka lite fel och fick inte  stopp på skrivaren. utan den börja kasta ur sig papper nästan, så jag kan typ bada i papper här hemma. Arbetsförmedlingen idag var en fet besvikelse. johan ljög för mig när han sa att norska företag skulle va där, för det va inte en enda norsk där kan jag tala om. istället blev vi påtvingade ännu mer papper, och bla bla var iallafall fett värdelöst..... så då åkte vi istället till valbo och kollade lite, sen tillbaka till stan igen för lite lunch. därefter var det bara att rappa hem och in en snabbis i stallet och grejsa, slänga sig in i duschen, åka till ett ställe där man skulle kunna ta fästingspruta. MEN, mamma hade sett fel på dag. det var nästa fredag, så då hade jag stressat helt i onödan. så har vi övningskört lite nu istället, och handlat och sådär som vuxna gör.

imorgon är det tävling med min nya häst, är lite nervös ja. hihi, men det ska nog gå bra hoppas jag. ska bli roligt att äntligen få komma igång igen :)

nehedu nu rann klockan iväg lite så bör fixa mig nu, hihi och leta lite kläder inför ikväll.
ses på goya råååååå. PUSS

bjuder på denna skööööna låt så länge



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0