killerella

blev ju en mysig kväll av denna lördag också:) ella,jullan, jag och malla var nog in på alla restauranger i hela city innan vi bestämde oss för var vi ville äta. inget föll oss i smaken förutom church street egentligen. men var sån jääävla kö, hade ju dött om man väntat tills det fanns bord. så vi gick till hederliga brända och åt. så roliga som vi är tog vi alla samma förrätt och samma huvudrätt också, inte alls enformiga.. men B&W är ju oemotståndlig ;) that's it liksom. (100 spänn dricks fick dom också av misstag, nej men lugnt det. varsågod, le och var glad din jävel)

sedan blev det fyllechaffis till sandviken och tillbaka, hihi. Därefter droppa mallan av mig, myyyys. nu har jag och ellabella cruisat lite. hann även köra över en stackars groda, den bara dök upp, var helt omöjligt att rädda den. vi fick lite ångest, åtminstone jag när vi insåg att den var halvt mosad, men jag går in till mig och hon åker. trodde jag.. när jag kollar ut genom fönstret ser jag hur hon kör över den igen, och backar över den ännu en gång. Bara så att den skulle dö och slippa lida och ha ont. en sann djurvän ♥

OVER AND OUT


Kommentarer
josy

hahahahah stackars groda

2010-08-08 @ 16:28:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0