la helgaaa

helgen har varit  crazy, mer än så kan jag inte säga. vi som var där, vi vet.
det fanns några höjdpunkter som glimtrade lite extra, åh så underbara dom var:)
mobilen glömde jag dock i en bil på torsdag kväll och vägrade att lämnas tillbaka förrän lördag, men tillbaka kom den iallafall. jag märkte att det var bra att mobilen var borta ett tag, lite terapi liksom. Hade många nya fina händelser när jag fick tillbaka den istället, hihi :)

höjdpunkter: håkan, lykke li, m.i.a, vip-borden, mys, sällskap, mat, liseberg+resten..



Kommentarer
skala banan

varför ser du orange ut ?

2010-08-17 @ 15:34:57
.

för att du ska ha något att fråga om :)

2010-08-17 @ 18:57:34
Jacobtanja

Big tnks for interesting and useful site!

2011-03-27 @ 17:23:32
URL: http://jacobtanja.blogstie.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0