livet e fett

Gårdagen var sjuuukt bra på alla sätt. Tack johanna och alla tjejer som förgyllde kvällen! det var sånt härligt gäng, hade så myyysigt och kul :) måste göras om inom en snar framtid! började iallafall hos johanna vid sex tiden med käk, förkrök, spel, presenter, shake m.m. FETT!! sedan fick vi skjuts in till stan strax efter tolv och då var det goya och rosa som gällde. Sedan hamnade jag och josy på kebaberian med några trevliga killar som vi åt med och hade lite trevligt med. mmmhmys

det jobbiga var bara att jag kom hem 4, och då var det endast tre timmar kvar tills jag skulle upp. Var ju inte jättetaggad när man la sig i sängen.. När jag kom hem gick jag upp för trappen och la mig på sängen bara, orkade inte ta av kläderna eller sminket. Såg sådär lagomt snygg ut när jag vaknade. Aldrig sett något värre skulle jag tippa på. hehehe

åkte till söderhamn tidigt imorse, var död hela bilresan. sedan satt vi i våra solstolar och chillade lite, sen var det ba att dra på sig grejerna och tävla lite. var ju första tävlingen på henne så var lite nervös. Men det gick så hiiiimla bra, blir så glad!! i 1 m så var jag felfri och kom 2a, och precis samma visa i 110 :) duuuktiga häst! puss på da

inatt hälsade vi även på natta på hennes jobb, har saknat henne lite ja! inte sett röken av kvinnan sedan studenten, så det va på tiden! blev en liten snabbis spid-reunion. äntligen ♥

har precis kommit hem så behöver napa lite nu om jag ska överleva ett tag till.
pözzz

31 oktober!!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0