maddiii


nu har älskade madde hört av sig att hon kommit fram levande!! blir så avis.. kan verkligen tänka mig hur livet i USA är. det gör mig bara mer sugen på att sticka iväg efter sommaren. tänker fan inte vara kvar i gävle hela livet eller. ska börja höra mig för och checka läget på lite saker man kan göra i höst eller i vår. kanske blir lite väl snabbt att dra iväg i höst, är nog inte redo riktigt än heller. men man kan ju alltid kolla iallafall.
ÄR SÅ JÄVLA AVIS PÅ DIG KVINNA!! lev livet där nere nu honeyyy ♥ du kan ju spara någon snygging åt mig tills jag kommer och hälsar på dig, hihi. om inte annat flyttar jag till dig....


Kommentarer
madde

Du vet att jag spanar snyggingar åt dig ;) <3

2010-08-08 @ 17:22:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0