myselipys


myyyyysigaste kvällen hos ellis igår. vi såg the box som var grym till en början, sen gick det fan utför. fattade inte mycket på slutet, så det var ju lite synd. jag borde sluta kolla på invecklade filmer för jag fattar ändå inte dom. sedan blev det massa prat och mysis. åkte hem sent så det blev en lång sovmorgon idag, välbehövligt och skönt :)
om 20 min ska jag till arbetsförmedlingen på någon info-grej som jag inte ens vill gå på. men den jäveln som hjälpte mig igår sa att jag skulle gå på den idag. lika bra att få det överstökat tänkte jag. By the way så känner jag inte någon där heller, så ska sitta där helt själv i en timme. Kanske hittar en ny kompiz, vem vet. hihi

igår tänkte jag vara vuxen och söka ett arbete, men det lät så fruktansvärt tråkigt så det skulle jag inte stå ut med att jobba med. man skulle ringa typ, och dom som känner mig vet ju att det inte är min starkaste sida.
kanske borde sluta vara så kräsen, vad vet jag..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0